شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

توافق نامه سطح خدمات

توافق نامه سطح خدمات

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال حج وزیارت استان زنجان جهت اطلاع و آگاهی مراجعین محترم به شرح ذیل ایفاد می گردد:

  • هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط مدیریت حج وزیارت استان زنجان برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های حج وزیارت استان زنجان را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

مسئولیت و تعهدات:

۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش بازرسی و رسیدگی به شکایات  برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.

۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با مدیراستان به قسمت تماس باما  مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات حج وزیارت استان زنجان و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی ما مشارکت فرمایید.

۳- در قسمت میز خدمت به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق منوی پیگیری درخواست میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی این تارنما  شرکت فرمایید.