فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت |
عنوان خدمت : |
زیر خدمت ثبت نام در کاروان با کد 12031326101 |
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G) |
شرح خدمت :
1- دریافت از رزرو و ثبت نام قطعی در کاروانهای حج تمتع(برای متقاضیان واجد شرایط) جهت اعزام و طی مراحل: معرفی به پزشک کاروان جهت اخذ تأییدیه سلامت جسمانی زائر، صدور کد رهگیری جهت واریز هزینه سفر، ثبت اطلاعات تکمیلی، فرهنگی و گذرنامه ای زائر، شرکت در جلسات آموزشی، معرفی جهت صدور روادید سفر حج
2- ثبت اطلاعات متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در سامانة جامع ثبت نام عتبات شامل اطلاعات اصلی و گذرنامه ای، صدور فیش بانکی هزینه سفر و صدور مانیفست گروهی زائران جهت اخذ روادید سفر عتبات عالیات
|
مدارک مورد نیاز :
زائران حج تمتع:
اصل سند ودیعه گذاری حج تمتع - مدارک هویتی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی - اصل گذرنامه - دو قطعه عکس 6 در 4 گذرنامه
زائران عتبات عالیات:
مدارک هویتی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی - اصل گذرنامه - دو قطعه عکس 3 در 4 گذرنامه
|
|
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
30 دقیقه |
جزئیات خدمت |
ساعات ارائه خدمت : |
در ساعات فعالیت دفاتر کارگزار زیارتی |
تعداد دفعات مراجعه حضوری: |
یک بار |
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان |
مبلغ (انتقال) |
شماره حساب(های) بانکی |
دریافت از رزرو در کاروان های حج تمتع هزینه ای را در بر ندارد
ولی حق الزحمه رزرو در کاروان مبلغ150000 ریال می باشد. |
حساب کارگزار اقدام کننده |
در ثبت نام عتبات عالیات حق الزحمه کارگزار مقدماتی و عامل بصورت سیستمی و طبق آنالیز مصوب هزینه های اعزام زائر عتبات عالیات به حساب ایشان واریز می شود. |
حساب کارگزار اقدام کننده |
- |
- |
- |
- |
نحوه دسترسی به خدمت |
|
دفاتر ارائه خدمت |
|
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir
5- زمان رسیدکی به شکایت 72 ساعت کاری
|
|