یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

در دو دهه اخیر بیش از 15 هزار نفر قربانی بی کفایتی سعودی ها شده اند

  • 27 شهریور 1395
  • 20:33
  • 3 دیدگاه
  • 443 بازدید
  • Article Rating
در دو دهه اخیر بیش از 15 هزار نفر قربانی بی کفایتی سعودی ها شده اند

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در دو دهه اخیر بیش از 15 هزار نفر قربانی بی کفایتی سعودی ها شده اند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای فاجعه منا در شهرستان دورود لرستان با بیان اینکه بنا بر آیات قرآن ، عربستان هیچ گونه حق حاکمیت بر مسجد الاحرام ، قبرستان بقیع و کعبه را ندارد افزود: هر کجا اسمی از حج در قران آمده است خداوند آن را متعلق به همه مسلمانان جهان دانسته و حق حاکمیت را به هیچ حکومتی نداده ، بنابراین هیچکس هم حق سد کردن راه مسلمانان برای زیارت این اماکن را ندارد.



وی افزود: امروز منطقه آبستن اتفاقات بزرگی است و اگر عربستان روابط خود با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را رو می کند نشان می دهد که این فرقه هیچ گونه اساس و پایه دینی ندارد.



رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: رهبر معظم انقلاب با این فرمایشات خود آب پاکی را بر روی بسیاری از تحلیل گران ریختند و به دنبال سخنان مقام معظم رهبری در بسیاری از کشورهای اسلامی اعلام انزجارها و همایش های بزرگی علیه وهابیت و سعودی ها شکل گرفت که در داخل کشور نیز باید نخبگان و فرهیختگان و با درس از فرمایشات مقام معظم رهبری به موضوع تفکرات انحرافی بپردازند.



مهندس اوحدی همچنین گفت: اگر مظلومیت شهدای هسته ای باعث به رسمت شناساندن حق هسته ای کشور شده ، مظلومیت شهدای منا نیز باعث از بین رفتن و نابودی سعودی ها خواهد شد.



وی در بخشی از سخنانش گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشان خود بر تشکیل کمیته حقیقت یاب تاکید داشته اند تا حقیقت و واقعیت فاجعه منا مورد بررسی قرار گیرد.



مهندس اوحدی افزود: ترس حاکمان عربستان از این کمیته نشان دهنده مجرم بودن آنان است.




امتیاز به خبر :