پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

تجدید میثاق با آرمانهای شهدای شهرستان ابهر در هفته بزرگداشت حج

  • 08 تیر 1399
  • 14:04
  • 0 دیدگاه
  • 228 بازدید
  • Article Rating
تجدید میثاق با آرمانهای شهدای شهرستان ابهر در هفته بزرگداشت حج
در پنجمین روز از هفته حج طی مراسمی با حضور مدیر حج و زیارت استان زنجان از خانواده شهدای حج 66 شهرستان ابهر تجلیل بعمل آمد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان زنجان، مراسمی با حضور مدیر حج و زیارت استان و امام جمعه معزز شهرستان ابهر و برخی مسئولین دستگاههای اجرایی این شهرستان با عنوان تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و گرامیداشت خانواده محترم آنها به مناسبت هفته حج برگزار گردید.

آقای ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان در خصوص آمادگی سازمان حج و زیارت و برنامه ریزی برای همه سناریوها سخن گفت و گزارشی از وضعیت کاروانهای حج تمتع استان ارائه داد. وی با اشاره به جایگاه شامخ و عزیز شهدا دربین ملت ایران وجود شهدا را برکتی دانستند که خون آنها متضمن حیات نظام و دین اسلام است.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رحیمی امام جمعه محترم شهرستان ابهر ضمن تشکر از مجموعه حج و زیارت و کارگزاران شهرستان ابهر و با بیان روایات و احادیث جایگاه چند وجهی جهاد و همچنین مقام شهدا به تاسی از حضرت سیدالشهدا(ع) را تشریح نموده و همچنین به مقوله حج به عنوان یک اصل مهم دینی اشاره نمودند. وی شهدای حج 66 و 94 را دارای جایگاه والا دانستند که در زمان و مکان مبارک این توفیق به آنها اعطا شده است.

در این مراسم یکی از خانواده های محترم شهدای حج 1366 نیز حضور داشتند و توسط مسئولین مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مراسم با هماهنگی و همکاری امام جمعه محترم، حج و زیارت استان، مدیر کاروان حج ابهر آقای بابایی، فرمانداری ابهر، مجموعه بنیاد شهید شهرستان ابهر، شورای اسلامی شهر و سایر دست اندرکاران این شهرستان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و همچنین لحاظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

قبل از برگزاری مراسم تجدید میثاق با شهدا، مدیر حج و زیارت استان زنجان در دفتر امام جمعه محترم شهرستان حضور یافته و در خصوص شرایط حج سالجاری گزارشی را خدمت ایشان ارائه نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط