پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

دیدار مدیریت حج و زیارت استان با آیت اله سید محمد حسینی الموسوی زنجانی

  • 10 تیر 1399
  • 14:18
  • 0 دیدگاه
  • 293 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیریت حج و زیارت استان با آیت اله سید محمد حسینی الموسوی زنجانی
در آخرین روز از هفته حج مدیر حج و زیارت استان زنجان و هیئت همراه با حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی دیدار کرد.

در این دیدار ابراهیم احدی مدیر حج و زیارت استان زنجان ضمن تبریک ایام هفته حج و دهه کرامت گزارشی در خصوص حج 99 و وضعیت عتبات عالیات عراق و سوریه  خدمت حضرت آیت ‌الله حسینی زنجانی ارایه نمود .

ایشان در ادامه با بیان آمادگی جمهوری اسلامی برای برگزاری حج 99 با اجرای پروتکل های بهداشتی خبر داد و اظهار داشت سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تمامی اقدامات لازم را انجام داده و برای تمامی شرایط ، سناریو های مختلف را در پیش بینی کرده بود.

سازمان حج و زیارت در سالجاری با نرخ مناسب ارز مورد نیاز حجاج را فراهم کرده و مبالغ دریافتی از حجاج به حساب بانک مرکزی واریز شده است ولی هر زائری که بخواهد انصراف دهد پول ایشان برگرداننده خواهد شد و فرد جایگزین ثبت نام خواهد شد و زائرینی که انصراف ندهند در حج آینده با ساختار فعلی کاروانها مشرف خواهند شد .

حج و زیارت در این سالها تلاش فراوان،

در ادامه آیت الله حسینی زنجانی از برکات و نعمات حج مطالبی ارزنده ای بیان نمودند که می تواند گام های موثری در عرصه هویت بخشی عقیدتی ، دینی و مذهبی مردم باشد. وی اظهار داشتند که این فریضه از فرایض واجب شرعی و مورد علاقه مسلمانان است.

 ایشان ضمن اشاره به ظرفیت های عاشورایی و حسینی مردم زنجان، شایستگی های مذهبی و علمی این شهر در راستای مبانی اعتقادات دینی و انقلاب ارزشمند اسلامی نکاتی را بیان فرمودند و با اشاره به  اینکه فریضه حج  بعد از انقلاب تغییرات محسوس داشته است از زحمات همه کارکنان مجموعه حج و زیارت و کارگزاران زحمتکش قدر دانی نمودند و در پایان برای سلامتی و ظهور حضرت ولی عصر(عج) و طول عمر رهبر انقلاب و همچنین دفع بلای بیماری کرونا از سر مردم جهان دعای خیر نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط