پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

گزارش جلسه دیدار مدیریت حج و زیارت زنجان با جمعی از دفاتر و شرکتهای زیارتی

  • 23 مرداد 1399
  • 13:04
  • 0 دیدگاه
  • 260 بازدید
  • Article Rating
گزارش جلسه دیدار مدیریت حج و زیارت  زنجان با جمعی از دفاتر و شرکتهای زیارتی
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان زنجان روز چهارشنبه  22/05/99 با حضور مدیر وکارشناسان حج وزیارت استان و منتخبی از مدیران دفاتر زیارتی استان و مدیران شرکت مرکزی جلسه ای در راستای بررسی موانع و مشکلات دفاتر خدمات زیارتی اس...

مدیریت حج و زیارت ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین درجلسه هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات و هم اندیشی با دفاتر و شرکتهای زیارتی بیان نمودند.

آقای ابراهیم احدی مسئله عضویت دفاتر خدمات زیارتی غیر عضو در شرکت مرکزی را به عنوان موضوع مهم برای ایجاد همدلی و تعاون بیشتر دفاتر استان مطرح نمودند و مقرر شد که مجمع عمومی آتی شرکت مرکزی این مسئله را در راستای راهکارهای حقوقی و قانونی مورد بررسی قرار دهد.

وی مشکلات مالی و اقتصادی پیش روی دفاتر زیارتی و همچنین فترت ایجاد شده در فعالیت های زیارتی دفاتر سراسر کشور را بعنوان یک مسئله مهم عنوان کرده و اعلام داشتند که در این مدت از ناحیه سازمان نیز حمایت هایی برای دفاتر محترم در نظر گرفته شد از جمله بحث تعطیلی(مرخصی) یکساله، احتساب دفاتر زیارتی به عنوان مشاغل متضرر از بیماری کرونا در ستاد مربوطه و تسهیلات حمایتی سامانه کارا برای دفاتر خدمات زیارتی که به موقع خود پیش بینی و اقدام گردید.

 مدیران حاضر نیز به تبع از موضوع عضویت شرکت های غیرعضو در شرکت مرکزی استان نظرات و پیشنهاداتی را ارائه دادند و مقرر شد هیئت مدیره شرکت مرکزی استان در خصوص عضویت این عزیزان اقدامات لازم را در مجرای مقررات و ضوابط حقوقی در دستور کار قرار دهد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط