پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

استفاده از ظرفیت شبکه اشراق برای برنامه های آموزشی زائرین

  • 04 بهمن 1399
  • 14:07
  • 0 دیدگاه
  • 133 بازدید
  • Article Rating
استفاده از ظرفیت شبکه اشراق برای برنامه های آموزشی زائرین
در راستای به حداقل رسانی تجمعات زائرین؛ بخشی از برنامه های توجیهی - آموزشی زائرین حج تمتع از طریق شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت زنجان؛ آقای لطیفی مدیرکل محترم صدا و سیمای استان زنجان با حضور در مدیریت حج و زیارت زنجان در خصوص آمادگی و هماهنگی این مجموعه با حج و زیارت برای پخش برنامه های آموزشی زائرین خبر داد.

 در این دیدار ابراهیم احدی مدیر حج و زیارت استان ضمن قدردانی از زحمات مجموعه رسانه ملی در استان زنجان که رسالت فرهنگی بسیار عظیمی را بر عهده دارند، بخشی از برنامه های اجرا شده آموزش زائرین حج تمتع در شبکه های مجازی را توضیح دادند و از مدیرکل محترم صدا و سیمای استان تقاضا کردند با توجه به انتشار بیماری کرونا در سطح کشور و همچنین برای پرهیز از ایجاد تجمعات زائرین برای برپایی کلاسهای آموزشی؛ حتی المقدور از ظرفیت شبکه استانی اشراق برای پخش برخی جلسات مهم آموزشی و توجیهی برای زائرین این استان استفاده شود.

آقای لطیفی نیز ضمن تاکید بر تعامل دو مجموعه با یکدیگر اعلام نمودند که صدا و سیمای استان در راستای خدمت رسانی به زائرین بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه آماده هر نوع همکاری می باشد. وی یادآور شدند که مجموعه دستگاههای نظام جمهوری اسلامی ایران همگی یک ید واحد هستند و یک هدف واحد را دنبال می کنند و هماهنگی و انسجام آنها همواره از امور ضروری و اولیه می باشد.

در این جلسه مقرر شد بعد از نهایی شدن تقویم و برنامه آموزشی زائرین حج تمتع؛ مراتب طی جلسه ای تخصصی با معاونت مربوطه در خصوص تعداد و زمان برنامه ها بررسی و تصمیمات لازم اخذ گردد.

 

امتیاز به خبر :