پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

امضای تفاهم نامه همکاری حج و زیارت استان با دانشگاه زنجان در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی

  • 21 بهمن 1399
  • 08:36
  • 0 دیدگاه
  • 100 بازدید
  • Article Rating
امضای تفاهم نامه همکاری حج و زیارت استان با دانشگاه زنجان در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی
مدیریت حج و زیارت استان با حضور در دانشگاه زنجان در زمینه فعالیتهای علمی و آموزشی تفاهم نامه ای با این دانشگاه همکاری امضا کرد.

در این دیدار که در دانشگاه زنجان با حضور آقای احدی مدیریت حج و زیارت و آقای قنبری سرپرست آموزش حج و زیارت استان زنجان با ریاست محترم دانشگاه زنجان آقای دکتر نجفیان و معاونت پژوهشی دانشگاه آقای دکترجمال داودی صورت پذیرفت تفاهم نامه ای برای استفاده از ظرفیت های آموزشی، سالن های همایش، کلاسها، امکانات و سیستم آموزشی ،مقالات و بهره برداری از آثار تدوین شده قبلی با موضوعات مرتبط با حج و زیارت به امضا رسید.

آقای دکتر نجفیان با تاکید بر همکاری دانشگاه و سازمان حج و زیارت در زمینه فرهنگی، مذهبی و توسعه و گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی برای ارتقای فرهنگی و مذهبی شهر زنجان و ارتقای سطح خدمت رسانی به زائران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت نمود. آقای دکتر نجفیان اعلام کردند که دانشگاه زنجان با ایجاد اتاق صنعت بیشترین ارتباط را با جامعه و مردم دارد و معتقد است کاربرد علم باید در زندگی مردم دیده شود.

آقای احدی نیز با تاکید بر ظرفیت بالای دانشگاه زنجان برای استفاده کارگزارن و خدمت گزاران حج و زیارت و همکاری در زمینه های آموزشی و پژوهشی و استفاده از تجربیات هر دو طرف برای افزایش بازدهی خدمت رسانی و ترویج فرهنگی و مذهبی  استفاده نمود.

مدیر حج و زیارت استان تاکید کرد کارکردهای اساسی همه سازمان ها بر اساس مطالعه و استفاده از شیوه های روشمند علمی نتیجه مطلوب را خواهد داشت و در این راستا تشویق دانشجویان برای ورود به تحقیق و پژوهش با موضوعات حج و زیارت هم برای سازمان حج و زیارت منشاء خیر خواهد بود و هم برای دانشجو این ذهنیت ایجاد خواهد شد که تحقیق و پروژه او پیوست کاربردی دارد و برای یک جامعه خاصی مفید واقع می شود.

در این جلسه مقرر شد اولویت های پژوهشی پژوهشکده حج و زیارت در اختیار معاونت پژوهشی دانشگاه قرار گیرد تا دانشجویان رشته های مختلف در صورت تمایل بر اساس علاقه از محورهای منتخب در قالب تحقیق و پژوهش، شامل مقاله و کتاب و پایان نامه انتخاب نمایند.  

امتیاز به خبر :