یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

دیدار مدیر حج و زیارت استان بهمراه جمعی ازکارگزان با خانواده شهیدان گوزلیان

  • 27 خرداد 1400
  • 08:38
  • 0 دیدگاه
  • 378 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیر حج و زیارت استان بهمراه جمعی ازکارگزان با خانواده شهیدان گوزلیان
مدیرحج و زیارت استان زنجان با حضور در منزل خانواده شهیدان گوزلیان ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان زنجان، این دیدار به مناسبت هفته حج با حضور مدیریت حج و زیارت و جمعی از کارگزاران استان برای تجلیل از جایگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت.

در چهارمین روز هفته حج، مدیریت حج و زیارت استان زنجان و جامعه کارگزاران برای تجلیل از جایگاه شهدا و تکریم خانواده محترم آنها، به نمایندگی از همه خانواده های محترم شهدای کارگزار حج استان، به ملاقات خانواده شهیدان گوزلیان رفتند.

ابراهیم احدی مدیریت حج و زیارت زنجان  شهدا را مایه افتخار و سربلندی کشور و خانواده آن‌ها را جامعه ای قابل احترام در نزد مردم خواند و گفت: خانواده شهیدان گوزلیان نیز از این حیث که خانواده کارگزار زیارتی می باشد در زمره خادمان زائرین بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه هستند.

آقای مجید گوزلیان  برادر دو شهید می باشند. وی و برادر ایشان همین طور پدر مرحوم ایشان سالها با خانواده حج و زیارت در قالب کارگزار و خادم زائرین بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه همکاری داشته و از پیشکسوتان حج  می باشند.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط