شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

جلسه هماهنگی نکات بهداشتی شرایط کرونایی برای زائرین اربعین 1400

  • 31 شهریور 1400
  • 12:23
  • 0 دیدگاه
  • 134 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگی نکات بهداشتی شرایط کرونایی برای زائرین اربعین 1400

برای قبل،حین و بعد از اعزام زائرین اربعین 1400 با حضور مدیریت حج و زیارت ، رئیس مرکز بهداشت استان  و مدیریت بازسازی عتبات استان بر گزار گردید.
در این جلسه هماهنگی هایی جهت اطلاع رسانی نکات بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و نکات مهم در زمان سفر اربعین و حضور در زیارتگاهها به زائرین اربعین صورت پذیرفت. 
آقای دکتر صائینی ضمن اعلام آمادگی خدمات رسانی دانشگاه علوم پزشکی به زائرین اربعین،  توصیه های بهداشتی را برای حفظ سلامت و ایمنی بیشتر آنان مفید دانست و ضمن هشدار به وجود خطرات انتقال بیماری در ازدحام ایام اربعین و لزوم رعایت فاصله اجتماعی افراد، ابراز امیدواری کرد تمام زایرین عزیز با حفظ صحت و سلامت مراسم معنوی را به انجام برسانند.
مدیر حج و زیارت استان آقای احدی نیز اعلام کرد مطالب و توصیه های ارائه شده دانشگاه علوم پزشکی در اسرع وقت در اختیار مراجعین قرار میگیرد تا نسبت به توجیه آنان گامی مفید برداشته شود.
مقرر گردید به زائرین توصیه گردد که ضمن رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در سفر، بعد از بازگشت از برگزاری دید و بازدید پرهیز گردد.

همچنین در صورت مشاهده علائم به مراکز منتخب کووید ۱۹ مراجعه نمایند.
معاون ستاد بازسازی آقای امیرخانی نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت ثبت نام کنندگان اعلام کرد نکات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی را در اختیار مواکب اعزامی قرار خواهند داد.
همچنین مقرر گردید لیست زائرین اعزامی برای لحاظ مراقبت های بعد از سفر(حسب تاکید ستاد اربعین استان) در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

امتیاز به خبر :