دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

بیانیه مدیریت حج و زیارت استان زنجان برای روز قدس1401

  • 08 اردیبهشت 1401
  • 11:29
  • 0 دیدگاه
  • 143 بازدید
  • Article Rating
بیانیه مدیریت حج و زیارت استان زنجان برای روز قدس1401
روابط‌عمومی حج و زیارت استان زنجان در بیانیه‌ای کارگزاران و زائرین حج و عتبات و جامعه مردمی را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز اسلام است امام خمینی(ره)

«روز جهانی قدس به‌عنوان یادگار جاودانه و میراث بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)؛ بازتعریفی است از آرمان‌های عدالت جویی و حق طلبی مظلومان در اندیشه متعالی اسلام که در بین عموم مسلمانان و حق طلبان جهان به اوج تبلور باور تقابل حق و باطل رسیده است.

حضور و حاکمیت نامشروع رژیم صهونیستی در دهه‌های گذشته جز ستم ناروا و ظلم مستمر برای مردم مظلوم فلسطین چیزی نداشته و آنها را در سیطره استبداد خود گرفتار نموده است؛ هر چند امید به حضور و پویایی نسل‌هایی از جنس ایمان به « وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّة » و معنویت و مقاومتی استوار، همواره پرچم عدالت‌خواهی را افراشته نگه داشته‌اند.

ملت بزرگ ایران اسلامی و همه آزاد اندیشان و حق‌جویان جهان در راستای فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در روز باشکوه قدس، با بارقه‌های روشنی از امید به رهایی فلسطین مظلوم از چنبره پوشالی این رژیم تروریستی و کودک کش، با اراده هایی محکم، غریو اتحاد خود و دادخواهی مظلومیت انسان های ستمدیده را در گوش استبداد جهانی فریاد خواهند زد تا ستمگران بدانند که جهان اسلام به پشتوانه فلسطین ایستاده است.

کارکنان حج و زیارت استان زنجان، کارگزاران و جامعه زائرین در امتداد حضور مردم شریف و با تجدید پیمان با آرمان های حق طلبانه خمینی کبیر و در اعتقاد به اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در روز جهانی قدس و به احترام خون شهدای گرانقدر اسلام جلوه حضور خود را در این رویداد عظیم اعتقادی و سیاسی به نمایش خواهد گذاشت.»

امتیاز به خبر :