یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان قزوین برگزار گردید

  • 10 آذر 1401
  • 08:14
  • 0 دیدگاه
  • 51 بازدید
  • Article Rating
مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان قزوین برگزار گردید
در این مراسم که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد؛ از زحمات و تلاشهای آقای عباس دمیرچی تقدیر و آقای بشیر سلیمی بعنوان مدیر جدید این مجموعه معارفه گردید.
در این مراسم آقای دکتر حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت به سخنرانی پرداختند . ایشان خدمت به زائرین بیت ا.. الحرام و ائمه اطهار (ع) علی الخصوص حضرت سیدالشهدا(ع) را توفیقی بسیار والا دانسته و بیان داشتند ما بنا به اقتضای شغل خود در مجموعه ای فعالیت می کنیم که افتخار خدمتگزاری به زائران بیت ا.. الحرام و ائمه اطهار(ع) نصیب ما شده و این توفیق کمی نیست لذا باید از این توفیق به نحو احسن استفاده نموده و بیش از پیش به زائرین خدمت کنیم.
دکتر حسینی در خصوص حرکت عظیم اربعین حسینی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری در تمام دنیا بی نظیر است بیان داشتند طبق آمار رسمی در سالجاری حدود 3.500.000 نفر در پیاده روی اربعین شرکت کردند که این اجتماع میلیونی در برهه زمانی 20 روزه در تمام دنیا بی نظیر است که متاسفانه از طرف رسانه های معاند پوشش خبری داده نمی شود.
ایشان در خصوص برگزاری حج سال آینده بیان داشتند انشالله با برنامه ریزی انجام شده روز 30 دی ماه ثبت نام برای حج سال آینده شروع شده و ما برخلاف سالجاری که زمان زیادی برای برنامه ریزی کامل نداشتیم انشالله با رفع نقاط ضعف حج گذشته به استقبال برگزاری حج سال آینده خواهیم رفت.
معاون وزیر در خصوص راه اندازی سفر عمره نیز بیان داشتند ما قصد راه اندازی سفر عمره را داریم و منتظر پاسخ عربستان برای گفتگو و ارائه شرایط برگزاری عمره مفرده هستیم که انشالله برای این سفر معنوی که تاکنون حدود 6.000.000 نفر در صف انتظار هستند به آرزوی چندین ساله خود رسیده و به سرزمین وحی مشرف شوند.
در انتها نیز حکم مدیریت بشیر سلیمی از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت به ایشان تسلیم و بعد از دقایقی سخنرانی مدیر جدید و عبادی مدیر سنوات گذشته حج و زیارت قزوین این مراسم به پایان رسید.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط