دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مشاهده خبر

آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان حج وزیارت برگزار شد

آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان حج وزیارت برگزار شد
آیین تکریم آقای سید صادق حسینی رییس سابق و معارفه آقای سید عباس حسینی رییس جدید سازمان حج و زیارت امروز چهارشنبه سوم اسفندماه با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، ت...

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ در ابتدای این مراسم آقای اکبر رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، به آقای سید عباس حسینی به عنوان رییس سازمان حج و زیارت تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز دراین مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه توصیه ها و نکاتی را در خصوص خدمت رسانی هرچه بهتر به حجاج و زایران مطرح کرد.
در ادامه این مراسم دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، ازخدمات سید صادق حسینی تکریم و سیدعباس حسینی را به عنوان رییس سازمان حج و زیارت معرفی کرد.
تقدیر از خدمات رییس سابق سازمان حج و زیارت و تقدیم حکم سید عباس حسینی به عنوان رییس سازمان حج وزیارت در ادامه این مراسم انجام گرفت.
سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت نیز در ادامه ضمن تشکر از اعتماد و اهتمام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت به تشریح برنامه های پیش رو پرداخت.
 

امتیاز به خبر :